محبوبم

دفتر دل

محبوبم

محبوبم
تو باید باشی‌ !
بگذار بگویند ما دیوانه ایم
بگذار بگوئیم که میگویند ما دیوانه ایم
محبوبم از عشق می‌‌شود سر سام گرفت … سر سا ا ا ا ا ا ام
محبوبم
برای نبودن همیشه وقت هست
محبوبم|نیکی فیروزکوهیمن زندگی‌ را در چشمان تو دیده ام
نگذار به اسم عشق ما را به تختِ مرگ ببندند
بگذار برای یکبار هم که شده
با دل خوش از این دنیا سیر شویم
محبوبم
بگذار شیفته بمانیم
بگذار شیفته بمیریم..



نظرات شما عزیزان:

ساعت10:05---14 خرداد 1392
این فریادیست از سوی قلب من، دوستت دارم عشق من ،

این احساسیت از سوی قلب من ، همیشه بدان که تا ابد نه من بی تو هستم نه تو بی من!
تو فقط با من باش من قول میدهم باخودم هم قطع رابطه کنم ... ساناز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: